joulukuuta 12, 2011

Joko Sinun yrityksesi on Facebookissa?

Facebook kasvattaa suosiotaan niin yksityisten henkilöiden, kuin yritystenkin osalta. Tiesitkö, että kesäkuussa 2010 sivustolla vieraili yhteensä 540 miljoonaa kävijää?? Se on aika paljon se.. Toisaalta me pienenä Suomena olemme todennäköisesti vain murto-osa siitä, mutta se kertoo kuitenkin jotain suosiosta...

Myös yritys voi siis perustaa Facebookiin omat sivut, jolloin asiakkaat voivat käydä tykkäämässä siitä. Seinällä voi informoida esimerkiksi tulevista tapahtumista, uutuustuotteista, sekä muista ajankohtaisista asioista. Sinne voi myös liittää videoita esimerkiksi juuri niistä uutuustuotteista! Videoita tai linkkejä voi liittää myös muista mielenkiintoisista ja ajankohtaisista asioista. Esimerkiksi kauneudenhoitoalla muodin seuraaminen ja uusien trendien jakaminen sivuston seinällä pitää keskustelua yllä.

Ajantasalla oleminen antaa yritykselle lisäarvoa!

Up!-myynnit ylös -tapahtuma on myös Facebookissa! Käy tutustumassa!

1 kommentti:

  1. Omalla kohdallani olen kokenut nimenomaan tykkää-sivustot hyödyllisiksi, jolloin asiakkaiden omille seinille ilmestyvät yrityksen tiedottamat uutuudet ja uutiset! :) suosittelen!

    VastaaPoista